Translate

Τραγανά Μπισκότα Φυστικοβούτυρου


Το φυστικοβούτυρο είναι κάτι στο οποίο έχω κάνει διατριβή ! Έχω δοκιμάσει αμέτρητες μάρκες και γνωρίζω όλες τις παραλλαγές του: με ζάχαρη, με μέλι, απαλό και τραγανό. Έχω φτιάξει και δικό μου, που ήταν ομολογουμένως το πιο νόστιμο από όλα όσα κυκλοφορούν στην αγορά. Τρώγεται πάνω στο ψωμί, σε πολλά γλυκά και σε αρκετά φαγητά...τα παιδιά μου όμως, το τρώνε με το κουτάλι !
Εάν σας αρέσει τόσο όσο και σε εμάς, πρέπει να δοκιμάσετε αυτά τα μπισκότα. Είναι εύκολα και γρήγορα, και πάρα πολυ νόστιμα !
Προσαρμοσμένη συνταγή από το βιβλίο: 'Better Homes and Gardens, Cake & Cookie recipes'


       ΥΛΙΚΑ:
  • 1/2 κούπα αλεύρι
  • 3/4 κγ σόδα μαγειρικής
  • 1/4 κγ αλάτι
  • 1/2 κούπας βούτυρο
  • 1/2 κούπας φυστικοβούτυρο
  • 1/2 κούπας ζάχαρη (καστανή ή λευκή)
  • 1/2 κούπας ζάχαρη μαύρη
  • 1 αυγό
  • 1 βανίλια
  • 1 κούπα αράπικα φυστίκια ολόκληρα ή χοντροαλεσμένα (προαιρετικά)

     ΟΔΗΓΙΕΣ:
  1. Προθερμάνετε τον φούρνο σας στους 190 βαθμούς Kελσίου. Στρώστε αντικολλητικό χαρτί σε μια λαμαρίνα.
  2. Ανακατέψτε μαζί σε μπώλ το αλεύρι, την σόδα και το αλάτι.
  3. Χτυπήστε μαζί στο μίξερ το βούτυρο και το φυστικοβούτυρο. Προσθέστε τις ζάχαρες και χτυπήστε μέχρι να αφρατέψει το μείγμα.
  4. Προσθέστε το αυγό και την βανίλια. Χτυπήστε καλά.
  5. Προσθέστε το μείγμα του αλευριού και χτυπήστε όσο χρειάζεται για να σχηματιστεί μια ζύμη που να μην κολλάει στο χέρι. 
  6. Σχηματίστε μπάλες των 2-3 εκ. και τοποθετήστε τις με απόσταση 2 δαχτύλων μεταξύ τους. Πιέστε τις με ένα πιρούνι κάθετα και οριζόντια.
  7. Ψήστε τα για 10 λεπτά. Αφήστε τα να κρυώσουν πάνω στις λαμαρίνες για 2 λεπτά και μετά σε σχάρα μέχρι να κρυώσουν εντελώς. 







Comments

  1. καλημέρα Κατερίνα, εγώ χρησημοποιώ της CALVE πλέον, ή το δικό μου, που κάποια στιγμή θα ποστάρω πώς το φτιάχνουμε. Κάνε έναν κόπο να διαβάζεις τα συστατικά τους πάντοτε...α΄θτο με τα λιγότερα είναι και το πιο αγνό !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Φασόλια Μαυρομάτικα Γιαχνί

Σούπα με Μαύρη Φακή

Κολοκυθοανθοί Τηγανητοί

Κοτόπουλο στην Γάστρα με Μπύρα και Πορτοκάλι

Τηγανιτά Σπαράγγια

Πάστα Φλόρα

Σπιτικές Μπάρες Γκρανόλα

Σπανακόπιτα με Μυρωδικά

Ροβίτσα Σούπα

Honey & Oat Cake